Projekt Malleable to efekt naszej współpracy z artystką i projektantką wizualizacji 3D Adą Sokół.

Jako forma jubilerska – swoisty obiekt pożądania – istnieje równolegle w świecie wirtualnym i materialnym. Kluczem do jego powstania była koncepcja płynności wciąż nastającej rzeczywistości, w której każdy współtworzący ją czynnik, w tym także my jako podmioty, podlega nieustającym przemianom i procesom adaptacyjnym – inaczej mówiąc, staje się coraz bardziej elastyczny.

Materia także zmienia swój status – właściwa jej, dobrze znana jubilerom ciągliwość zyskuje reprezentację w zawiłych algorytmach. Coraz bardziej zaawansowana sensualność, a nawet taktylność świata wirtualnego stanowi zintensyfikowane i zwielokrotnione odbicie zmysłowego doświadczenia realności. Możemy przeniknąć mikrokosmos nieuzbrojonym okiem, dostrzec złożoność i komplikację form w najdrobniejszym szczególe, w najwyższej rozdzielczości.

Rozpływają się granice, wszystko staje się połączone, jak kompatybilne moduły łańcucha albo wyrafinowana forma monogramu.